Kalas

Idag har jag haft kalas för att jag fyller om några dagar. Jag fick min efterlängtade GANT kopp. Ska lägga in bild på den nån dag har jag tänkte men så länge får ni kika här http://store.gant.com/system/search/product.asp?id=38&c=125&page=1&rnum=6 ! Sen fick jag även presentkort på underverket här i stan så nästa helg ska jag prova mig en ny bh, förhoppningsvis hittar jag två som jag gillar. Och sist men inte minst fick jag två jätte fina buketer med tulpaner, jag älskar tulpaner. Efter kalaset bjöd jag Sinikka, Ella och Ida på middag. Sen var de dags för Sinikka och Ella att åka hem. Jag och Ida städade lite och sen åkte vi till ica för att köpa melodifestival gott till mig. Sen vidare hem till Idas mamma där Elias blev helt imponerad av en tändare som dem hade, Kenneth (Idas mammas sambo) tyckte Elias skulle få en sån när han fyller år... men nej jag tror vi skippar det. Sen var det dags att åka hem, Elias protesterade när de va dags att klä på sig men eftersom Helen är dagisfröken så tog hon över vilden och han blev som ett fromt lamm och hon fick snällt klä han. Jag hade tänkt han skulle somna i bilen, så vi tog en lååååång omväg hem men han var tydligen inte på samma linje som mig. Så vi åkte hem och gjorde en flaska välling och kollade på melodifestivalen innan jag stoppade om han i säng vid kvart i nio. Nu ska jag stoppa om mig själv för imorgon ska jag jobba frukost, för vem vet kanske sista gången i mitt liv. (hihi näää tror nog jag kommer jobba nån dag här o där).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0