stressad

Idag har jag varit stressad och ändå känns det som att jag inte gjort nånting även om jag knappt hunnit hälften av allt jag skulle. Ja jag får det inte att gå ihop. Imorgon bär de iväg på en intervju för jobbet jag börjar på måndag... känns rätt knasigt måste jag säga. Jag är sjukt nervös och de hjälper inte att jag även börjar bli sjuk också. På lördag är de fika här hemma, jag ska fira mig eftersom jag fyller nästa vecka och nästa helg är det examensmiddag som gäller. Jag har nu ikväll bakat tårtbotten och fixat lite ahlgrensbilar fluff... misstänker dock att den inte blir så fluffig då jag hade i för mycket ahlgrensbilar. Så innan mötet imorgon måste jag hinna handla mer grädde för att spä min fluff med. Nu ska jag hoppa i säng. Är kanon trött, men misstänker att jag inte kommer kunna somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0