Välkommen till min nya blogg!

Efter att ha bloggat i en låst blogg lite då och då tänkte jag ta klivet ut och låta vem som helst läsa det jag skriver. Jag kommer här inte lägga ut några bilder på min familj då jag fortfarande anser att vem som helst inte ska ha tillgång till vad som helst. Jag kommer även ibland utesluta information som jag anser att ni inte har med att göra. Dem jag vill dela de mesta med har redan tillgång till min låsta blogg.

Här kommer jag blogga och vad som helst och troligtvis ingenting, då jag med störst sannolikhet till och med kommer glömma bort att jag har denna blogg.

 

I dagsläget söker jag jobb men kan ändå inte titulera mig arbetslös då jag sökt högskola för min 10termin i mitt liv. Om två veckor har jag förhoppningsvis lämnat det jobbigaste i min högskolehistoria bakom mig då jag skriver på min C-uppsats för tillfället. Den ska vara klar om en vecka och sedan är de opponering på torsdagen eller fredagen.

 

Ja vi får väl se vart de slutar med denna blogg, men nu har jag tagit klivet ut i avgrunden och får väl se om jag lyckas ro i land detta eller om det som så mycket annat jag gör på nätet sjunker till botten och glöms bort.

 

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0